Selasa, 14 Disember 2010

Latar belakang saya

Nama saya MUHAMMAD SYAHRUL BIN SAPIEI, di lahirkan di HOSPITAL BESAR MELAKA, iaitu pada 13 Januari 1990. Berketurunan Melayu Melaka. Pendidikan awal, di Sekolah Kebangsaan Felda Bukit Senggeh dan mula sekolah menengah di Sekolah Menengah Kebangsaan Nyalas Jasin Melaka. Selepas tamat persekolahan di tingkatan lima, saya bekerja di HONDA MALAYSIA PEGOH ALOR GAJAH,sebagai operator pengeluaran selama beberapa bulan. Selepas beberapa bulan, saya ditawar melanjutkan pelajaran di Politeknik Kota Melaka iaitu, dalam bidang KEJURUTERAAN AWAM.Nama bapa saya SAPIEI BIN MD ZIN, seorang peneroka Felda manakala nama ibu kesayangan saya ialah NORMAH BINTI HAJI ABU BAKAR. Saya mempunyai 4 orang adik beradik iaitu, 3 lelaki dan 1perempuan terdiri daripada, 1st RAZALI BIN SAPIEI, 2nd ISMAIL BIN SAPIEI, 3rd NORASIKIN BTE SAPIEI dan saya MUHAMMAD SYAHRUL BIN SAPIEI. Saya mempunyai 3orang anak buah, setakat ini. Sampai di sini saja saya dapat kongsikan latar belakang saya, jika ada perkembangan terbaru saya akan inform dari masa ke semasa.

5 ulasan: